Alla inlägg den 22 november 2010

Av Annelie - 22 november 2010 20:57

ja gud ja..vilken måndag, vill inte, verkligen inte...

Surar konstant över min tröga hjärna för att jag måste läsa inte bara en gång utan flera gånger för att jag KANSKE fattar vad jag läser till slut  

Boken heter Pedagogiska miljöer och barns subjektskapande av Elisabeth Nordin-Hultman.

Visst, den är intressant, massor faktiskt, men sen dessa frågeställningar till den, det är dem som gör mig knäpp...

OM det bara handlade om att diskutera boken skulle det inte vara nått större problem för mig genom att jag e bra på det...surra och diskutera  

SEN att jag då ställer fruktansvärt höga krav på mig, kan då verkligen inte hör hit eller hur???


Nåja, ska återgå till denna bok, FÖRSÖKA skriva nå vettigt, eller så inte...


Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards