Alla inlägg den 2 november 2010

Av Annelie - 2 november 2010 21:18

Och det kan man verkligen kalla det, ingen snö i sikte än så länge, bara regn här uppe, grått och trist väder, mörka dystra vägar där knappt extralyset gör sitt *suck*

INTE för att jag längtar så där jättemycket efter snö el så, men liiiiiiiiite vitt ute hade nog lyst upp tillvaron lite  

Här hemma har de stora barnen höstlov till lillans stora besvikelse, hon vill åxå ha höstlov säger hon, men på fredag är pappa ledig så då får hon ledigt i alla fall en dag.

Stora damen åkte till sin pappa i söndags och sonen åker imorgon så här hemma blir det bara vi tre...

Stora damen var till Luleå igår med sin pappa, där inhandlade de tydligen en födelsedagspresent till lilla jag!! *GLAD!*

Hon säger att det är något jag kan ha användning för den dagen jag kanske ska gå ut och roa mig en sväng...

Mina tankar har vandrat iväg...e lite rädd för VAD det kan vara, jag vet att hon och hennes pappa kan ha en rätt så sjuk humor, så har jag "tur" så är det väl nån rolig t-shirt med en naken karl på el nå annat liknade...kanske ett linne i stl 110, som jag knappt får över huvudet???

Eller kanske helt enkelt nå snyggt...  

Ja ni, spänningen stiger...*ler*


Så...den som väntar på nå gott väntar aldrig för länge, el hur det där nu var  

Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards