Alla inlägg den 24 november 2010

Av Annelie - 24 november 2010 19:05

Jamen efter all om och men, så tog jag mig igenom boken igår kväll! *tummen upp för mig va??*  

MEN sen vad man fattar och på vilket sätt, det är den svåra frågan, vet inte hur många gånger hon skriver författaren: " Som jag skrev om i kapitel 1 el kapitel 2 osv."

Happ..ja, vad skrev hon där?? Då var det bar att bläddra tbx och kolla, och så där har jag hållt på i MÅNGA dagar..

Nu ska jag då svara lite snyggt på frågeställningarna, men har ingen motivation kan jag säga.

För nu är det dax för en annan kulig bok...nämligen den här:

Pedagogiska kullerbyttor av Karin Wallin


Nåja, den verkar inte lika svår som den andra, och inga frågeställningar till boken och det gillar vi!! Vilket säkert kommer att resultera i att boken kommer naturligtvis vara lättläst och hur rolig som helst  


Fast först ska jag må väl, har varit och simmat mina 40 längder och varvat ner i bastun, har gjort lite kaffe och snart är det arga snickaren på tv, och det kan man inte missa!!!

Kram!

Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards