Alla inlägg den 11 november 2010

Av Annelie - 11 november 2010 19:33

Vilken spännande morgon vi har haft!

Att en sådan sak att leta fram bilen kan vara så roligt, eller??

Gick ut medans lillan åt frukost nu på morgonen, och  tro det eller ej, jag hittade bilen under några meter snö kändes det som  

EFTER att formligen ha SKOTTAT av bilen, eller oki, jag tog piasavakvasten, så stod den redo för avfärd lite senare.

Tänk att det kan falla så mycket snö! Hade faktiskt hoppats på att vi inte skulle få lika mycket snö som förra året, men det verkar bli mera, när det redan har börjat så att säga.

FÅR tacka min gulliga man som har de jobb han har, fint skottat var det när jag kom hem senare idag!!*JIPPI!*


Idag gör vi så lite som möjligt här hemma, mannen är trött efter ett antal timmars arbete i natt med snöröjjande, har roat mig med att sola lite solarium, druckit lite kaffe och har allmänt bara tagit det lugnt.


SÅ nu får vi väl se, det regnsnöar lite ute just nu så ta det lugnt ute på vägarna!!!

Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards