Alla inlägg under augusti 2010

Av Annelie - 8 augusti 2010 20:48

Helt sjukt egentligen det här!

Har inte bloggat sen den 22:a juli!!!

Fast har iofs inte så mycke vettigt heller att blogga och lusten till att göra det har varit helt borta...

Men vi har haft otroligt roligt sen sist jag skrev   

PDOL = Piteå dansar och ler, karuseller, marknadsstånd, artister och allt annat som hör till  

Lycksele= Besökte djurparken, till sonen och lillans stora glädje, inte nu för vi vuxna nu då, men man blir så glad i hjärtat när man ser glädjen i barnens ögon  

Stranden = Har fått sig några besök utav oss naturligtvis, jag har däremot inte doppat mer än småtårna, badkruka som jag är  

Nolia= Är nu i stan åxå, hela veckan, där fick stora damen turen nog att få jobba!!! sen att hon numera inser att det där med att jobba ihop sina egna pengar var inte en dans på rosor precis *skratt* men ack så duktig hon är!


OCH det roligaste på hela sommaren= Min bror och hans sambo har gift sig!!! I fredags!!! Ett stort grattis från oss alla här på andra sidan älven, och tack än en gång för inflyttningsfesten del 2 som vi var på igår kväll/natt  

Sen...imorgon mina vänner då är det roliga över för det här året!

Semestern är slut och jag kommer numera att återgå till ett normalt svenssonliv, totalt innehålls löst men alldeles underbart!!

Kram alla där ute!!!!

Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards