Alla inlägg den 4 november 2010

Av Annelie - 4 november 2010 19:56

Min man hade en fundering alldeles nyss..

-Alltså, det där hon får nu på morgonen, vad är det i det egentligen...??


Förklaring:

Lillan ska äta laktulos i 4-6 veckor...


Vad är det som pågår här hemma???:

Ett galet barn som springer omkring här hemma som hon hade eld bakom baken, hon sjunger och mellan varven så surrar hon...konstant igång utan en tillstymmelse till att varva ner..och tydligen har hon varit så här HELA dagen, tack gode gud för jobbet säger jag bara  


Jag kan säga så här, jag funderar verkligen om hon har fått en sockerchock av något slag, för trött, mysig och alldeles underbar, är hon inte för fem öre just nu, men vi älsk hon ändå  

Av Annelie - 4 november 2010 17:03

YES!!

DET var ett tag sen...jag klippte mig så här kort måste jag erkänna, var nog förra gången jag var mörk tror jag...eller jag vet inte, kommer inte ihåg, är så många turer hos frissan för att det inte ska se ut som att man har en pälsmössa på skallen  , måste erkänna att jag e lite rädd för att bli jagad av djuraktivisterna, så då klipper jag mig kort *nä...jag e inte långhårig, och ser  ut som Pamela Anderson med fladdrande låååååååååååångt blondt hår, fast jag har baddräkt på mig två gånger i veckan*  


SEN invigde jag min nya jacka idag!!! Jag formligen ÄLSKAR den!!! Så här ser den ut:

Min första dunjacka som jag äger, och färgen...helt emot ALLT annat än vad jag brukar ha...men NÖJD som skrutt e jag, tackar min gulliga man som köpte den åt mig  

Nä, nu ska jag tvätta, kan inte svika min tvättmaskin, har dagliga dater med den, tanken slog mig härom dagen, tänk OM jag inte tvättar på en hel dag el två??? Undra om den startar nästa gång jag ska tvätta??? Den kanske blir sur och helt enkelt vägrar!!!

DET törs vi inte utmana, så nu skuttar jag från datastolen och in i tvättstugan, vilket ifos inte är så långt  

Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards