Direktlänk till inlägg 24 oktober 2013

Ruinerad, eller inte?

Av Annelie - 24 oktober 2013 15:05

Ja då var det dags!

För de årliga inköpen av vinterkläder!

Säger bara: HON växer! Trodde i min enfald att hon kanske kunde ha något från förra vintern, om inte

annat en mössa kanske?

Men nope!

Som tur var har jag fått jättefina vinterkläder i våras av en kollega, och de kunde hon ha, i alla fall nu,

men tyvärr behövs det annat, såsom skor, vantar, mössor, underställ och nån sån där vinterdress.

De blir som en del pengar, samt att man har inte bara ett barn, utan tre som behöver nått.

*även om jag nu inte köpter allt till stora damen så brukar jag ändå bidra, man får inte så mycket för ett

studiebidrag :(*

Så jag gick in på http://www.lager157.com/tjej-c-103-1.aspx och hittade detta:

   

Japp, hon valde rosa min tjej :) Hon älskar blått, men valde den här färgen istället för att den blåa var

inte nog blå, ja så kan det va!

Och så blev det ett nytt fleece ställ och en mössa, allt under 800:-!!!

Tycker jag är ett rimligt pris, i stan hade jag nog få betala över tusenlappen.

Så nu får vi hoppas att hon kan ha det åxå, annars går det alltid att skicka tillbaka.


Har även inhandlat denna för någon dag sedan:

 

Till lillans rum, tyvärr har orken inte velat vara med att montera ihop eländet, men siktar mot helgen ;)

Då är det bara att hitta någon tapet som lillan gillar, den ska vara turkos *suck* för det är sååå snyggt!

Vet inte riktigt motiv eller så, men färgen var det viktigaste, så jag har googlat lite på nätet och hittat

dessa:

     

Min favorit är den första, men vi får väl se vad hon tycker, kan finnas annat inne i stan som hon gillar mera :)

Sen har jag hittat något till mig själv, eller hela familjen, den här vill jag ha:

 

Från Classes, tycker den är sååå fin! Och stor! Det skulle bli super i vårt vardagsrumsfönster.. fast den kostar,

som allt annat jag vill ha.


Kram alla! Återvänder härmed till soffan...  


 
 
Ingen bild

miracel-miracel.blogspot.com

25 oktober 2013 09:26

Gomorron :)
Hahaha tvät tittade igenom lite komm på min blogg åsså var du där - så jag måste ju förfasen kika in :)
Vinterkläder - hmm jaaa visst är det kul - not!! Alla ifam nytt sammtidigt vojvoj - nåja kläder måste an ju ha :)
Kram - ha en fine dag
Elenor

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annelie - 24 december 2013 11:29

Julminnen är något man skapar genom traditioner, vad man har upplevt från det man är liten och hela vägen upp till sitt vuxna liv. Jag har många fina mina minnen som jag bär med mig, med mina fina farföräldrar... Tyvärr tog den tiden slut, så gjo...

Av Annelie - 6 december 2013 23:57

Miss me... eller den jag var på väg att "bli"...*suck* Hatar sjukdomar, besvär.. för tid för träning.. det har jag!       I juni är dessa tagna... i år.. hade juh på börjat ngt.. en bit på väg! Fasiken de kan man inte tro när man ser mig nu,...

Av Annelie - 6 december 2013 20:50

En vanlig hemmakväll hemma hos Öbergs... Tv:n med förstärkare å hela kittet går på högsta volym, finalen Idol, japp den ska både se och icke förglömmas, höras.. Mitt i allt får min man ett sms. -Happ bäst å klä på sig säger mannen och drar på s...

Av Annelie - 6 december 2013 08:18

Ja! Ingen försovning idag    Fast jag undrar om lillan och mannen var lite skeptiska ändå? De ställde larmet på lillans mobil igår kväll så att det inte skulle bli samma sak idag, vilket blev en riktig mysmorgon med julkalendern *som vi missat ...

Av Annelie - 5 december 2013 09:34

... eller så inte! Vaknade med ett ryck när jag hör min mans röst i hallen.. Shit! tänkte jag.. Vad tusan är klockan? Tittade lite snabbt å insåg till min fasa att den var 8! Å lillan som har idrott på morgonen och bör vara omklädd och klar...

Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards