Alla inlägg den 18 november 2010

Av Annelie - 18 november 2010 22:39

...alltså, jag har full pli på mig själv om jag får skryta lite...har faktiskt tagit fram boken som jag håller på att läsa...

MEN innan jag började plugga var jag tvungen att hänga tvätten, se lite tv, färga ögonbryben och plocka dem, och hipps vipps e klockan sena kvällen och jag måste lägga tbx boken...så tokigt det kan bli  

Av Annelie - 18 november 2010 21:23

Veckan e snart slut och jag har helt glömt bort att blogga, får väl skylla lite på åldern...*ler*

Snön ligger kvar, även kylan, hur det nu kan komma sig så här i mitten av november, hade nästan väntat mig grön gräsmatta och bikinin på, men icke det inte...nu är det min snygga dunjacka som gäller ett tag fram över  


Veckan har bestått utav träning, möten, jobb och plugg, alltså inga roliga saker att blogga om, iofs så har jag väl sällan det, och inget vettigt skriver jag heller, men lillhjärnan har varit rätt så överhettad av allt läsande så det är nog mindre troligt att jag fått ihop nått överhuvudtaget.

På lördag och är det julfest med mannens jobb, det brukar bli himskans roligt så det ger vi två tummar för!


Sen måste vi ge en tummen ner åxå, mina dater med tvättmaskinen tar aldrig slut så nu har vi ingått i ett samboavtal, om den lägger av före mig får den stå för en helt ny kärlek...visserligen har inte tvättmaskinen kunnat skriva på än, men det har nog att göra med att den får jobba så mycket...nåja, den som väntar på nå gott...visst var det så???  


Nämen, kanske lite mera   medans jag väntar på att maskinen ska bli klar...

Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards