Alla inlägg den 3 november 2010

Av Annelie - 3 november 2010 20:32

Har varit hemma idag och vabbat, hon är väl inte dirket "sjuk", hon har som gått och blivit lite hmm..förstoppad stackarn...

Så efter lite telefonsamtal, läkarundersökning, ordenationer så ska hon säkert bli bra...

Men, när man går hemma så här blir jag så rastlös, så jag börja med att rota fram några tavlor jag har gjort för snart ett år sen...japp ni läste rätt, ett helt år sen snart!

Det är vita fyrkantiga ramar med en bit tapet som bild i dem, och det är samma tapet som lillan har som fondvägg i sitt rum...

De satte jag upp i vår lilltoa, nöjd och glad så satte jag mig ner i soffan med en kopp kaffe, lillan springer in på toan för att kissa, helt plötsligt skriker hon rakt ut!

Upp ur soffan for jag, hann tänka både det ena och det andra.

Kommer fram till lilltoan och hör lillan utbrista:


-Mamma!!!! HAR du plockat ner min tapet!!!!???

 

Och nä...hon har fortfarande kvar sin tapet i sitt rum, jag lovar!  

 

Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards