Alla inlägg under december 2010

Av Annelie - 29 december 2010 15:53

Antar utmaningen som min syster har på sin blogg, http://meandmy.bloggplatsen.se/


Jag kan bara säga så här, jag är så himskans bra och bäst och allt så ord är överflödiga  

Av Annelie - 24 december 2010 10:54

Vll bara önska er alla:

 


EN riktigt God Jul!

 

 

Av Annelie - 8 december 2010 22:10

Av min käre kusin...så här kör vi!


4 tv-program jag kollar på för det mesta:
Arga snickaren

Lyxfällan

CSI

Morden i midsommer


4 saker jag har gjort idag:
Jobbat

Shoppat

Färgat håret på stora damen

Städa å tvättat ( oki fem blidde det )


4 saker jag längtar efter:
Semester

Hel/frisk kropp

Färdigmålat hus

VÄRME


4 saker på önskelistan:
Pengar

Friska barn

Nya fårskinstofflor

Sodastream


4 saker jag hatar:
Lögner

Falskhet

Tvätthögar

Dammtussar


Jag utmanar:

http://annaershammar.blogg.se/

http://miracel-miracel.blogspot.com/

http://payitforwaard.blogg.se/

http://vera-med-flera.blogspot.com/




Av Annelie - 8 december 2010 20:54

Sitter och läser min dotters blogg, och det är juh så sant som hon skriver, jag e sån bra mamma!!! Och det jag gillar bäst av det hon skriver om mig, sjunga och dansa= partypinglan   

Läs själva http://payitforwaard.blogg.se/


Fast å andra sidan så kan det inte hjälpas att det kommer en och annan tår när man läser vad hon skriver om mig och sin pappa, jag älskar mina barn  


Ja just...partypinglan ska slå klackarna i taket på lördag, måste juh hålla uppe min image  



Av Annelie - 4 december 2010 18:52

Är hemma, det blidde en Totte!

  

En liten kattunge som blir tolv veckor på torsdag  

Han e supersocial, går och pratar, svansen i vädret och vill bara gosa hela tiden, har ätit, druckit och gått på lådan och det den första timmen han var hemma hos oss.

Däremot bilfärden från Ä-byn så var han såååååååååååå ledsen, tror han höll låda i en halvtimme, det var inte lika kul för han att åka BMW som vi andra tycker  


Och vad tycker barnen?? DE är jätteglada!!!  

Av Annelie - 3 december 2010 22:23

Lillan idag vid middagsbordet:

"Mamma, vet du varför jag kommi till er i natt?, jag drömde så där läskigt, att det var en bomb på ditt jobb, så jag kunde inte somna om!"


Hmm...tänker jag, läge för en bomb, vore väl himla typiskt nu när man flyttat in alla sakerna på den nya förskolan...då ska man inte kunna vara där!


"jaha, sa jag, men vilken tur de var en dröm, men vad ska man göra ifall det är en bomb där då?"


"MEN MAMMA! då måste du ta på dig skorna och jackan å gå ut!"

"Men om jag inte gör det då?"

"ja, då dör du,så du måste ha skorna på dig!"


Ja, då vet jag...skorna på, det är det bästa ifall det är en bomb på förskolan     

Av Annelie - 2 december 2010 19:42

inget...så därför är jag tyst idag, för ovanlighetens skull...


kram!

Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Skapa flashcards