Alla inlägg den 8 november 2010

Av Annelie - 8 november 2010 20:16

Vaknade i morse och insåg att det var hela 10 minus grader ute, men ack så vackert, solen sken lite lätt och snön glittrade så fint.

SÅ kan jag faktiskt ha det, så länge jag slipper skotta, sopa och skrapa bilen...till helgen verkar det dock komma lite mera snö, men det känns åxå helt ok, så länge det inte blir som förra vintern *suck* fatta, har aldrig skotta så mycket i hela mitt liv!


Idag har jag och stora damen varit på utv.samtal, känns himskans roligt att höra så mycket positivt, hon har verkligen visat framsteg, jag vet att hon har den kapaciteten men hon är som andra tonåringar, helt skolless, men jag håller tummarna att hon orkar nian ut, dessa betyg är grunden för hennes framtid  


Vi gick dit till hennes skola, sen även hem då naturligtvis, så veckan HAR börjat bra *ler* så nu mina vänner ska jag fortsätta så här, nu ska hullet bort och julen 2010 är räddad *skratt*


SEN är det snart min födelsedag, vill bara upplysa er om att här kommer det inte bakas en enda kaka har vi bestämt här hemma, jag varken har orken eller lusten, så kanske det blir en liten tårta om någon här hemma behagar göra den, för det tänker jag inte göra, jag har gått i bakstrejk! Jag bakar och har mig till alla andras födelsedagar i huset, så varför kan ingen göra det åt mig??? förmodligen inte, så kaffe och en sockerbit kommer vi kanske att kunna bjuda på   Eller om nån vill så finns det även vatten att tillgå, även här med en sockerbit...*LER*


Nä nu ska jag ta hand om tvätten *ovanligt???* och rulla tummarna innan de e dags att sova...

Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards