Alla inlägg den 20 november 2010

Av Annelie - 20 november 2010 16:07

Alltså, nu har man duschat, spacklat ansiktet, och gjort det man kan, vilket iofs inte går så bra när man inte har tillgång till botox el andra roliga saker för att se bra ut  

Men nu är första ölen snart drucken, väntar på bilen som ska ta oss till fördrinken innan middagen, julfest står på tapeten med mannens jobb och en massa annat folk som tillhör Bottenvikens stuveri, inte illa!

Brukar bli himskans kuligt!

Nu ska jag lyfta baken från datastolen och spraya på mig lite lukta gott, tror jag klår stora damen från igår, idag är det jag som häller parfym, så f-låt ni som inte tål sånna som jag..men kan inte låta bli, sån e jag  


Kram och "gonatt"...;)

Av Annelie - 20 november 2010 11:16

Stora damen tar sin Ihpone.

-Vem har suttit med den här? Det är nån sida om nå hotell...

-Men kolla om det finns nå billigt som vi kan ta in på ikväll, jag å mamma säger Peder

- Ja då..man får ta med husdjur och det är handikapps anpassat åxå, mamma, du får ta med dig Peder!!! Utropar Stora damen...


Jag bröt ihop i skratt!

Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards