Direktlänk till inlägg 6 december 2013

Godmorgon!

Av Annelie - 6 december 2013 08:18

Ja!

Ingen försovning idag   

Fast jag undrar om lillan och mannen var lite skeptiska ändå?

De ställde larmet på lillans mobil igår kväll så att det inte skulle bli samma sak idag, vilket blev en riktig mysmorgon med julkalendern *som vi missat varje morgon, tur det finns svt play* och en ordentlig frukost   


Sitter och  funderar lite hur jag ska göra, har förmodligen samlat på mig vätska efter behandlingen så idag kör jag ett ryck med att skippa värktabletter och ska försöka röra på mig lite mera, får jag för mycket ont, ja men då får jag väl  ta en liten söt tablett värre än så är det inte.

Tabletterna jag äter kan tydligen göra så att jag samlar på mig vätska, så vi får väl se om det ger ngt resultat, annars får jag väl bara vänta ut eländet.


Fredag idag, hade man jobbat hade man ropat *YES!* snart helg!

Fast jag gör ändå samma, imorgon kommer min kära vän och hennes familj och hälsar på *längtar* kommer bli så kuligt! Får dock lite ångest över mitt hus, har inte rört en liten dammtrasa på snart en vecka! *ovanligt för lilla jag* och dammråttorna börjar snart jaga katten..

Fast lite coolt att jag faktiskt inte har gjort det! Och att jag har lyckats överleva! Amazing!!! *stolt*

Kanske det blommar ut en lugnare Annelie efter det här? *skulle inte tro det, men ändå?*  


Nu ska jag ta lite morgon   bänka mig framför tv:n...

Bye!

  


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annelie - 24 december 2013 11:29

Julminnen är något man skapar genom traditioner, vad man har upplevt från det man är liten och hela vägen upp till sitt vuxna liv. Jag har många fina mina minnen som jag bär med mig, med mina fina farföräldrar... Tyvärr tog den tiden slut, så gjo...

Av Annelie - 6 december 2013 23:57

Miss me... eller den jag var på väg att "bli"...*suck* Hatar sjukdomar, besvär.. för tid för träning.. det har jag!       I juni är dessa tagna... i år.. hade juh på börjat ngt.. en bit på väg! Fasiken de kan man inte tro när man ser mig nu,...

Av Annelie - 6 december 2013 20:50

En vanlig hemmakväll hemma hos Öbergs... Tv:n med förstärkare å hela kittet går på högsta volym, finalen Idol, japp den ska både se och icke förglömmas, höras.. Mitt i allt får min man ett sms. -Happ bäst å klä på sig säger mannen och drar på s...

Av Annelie - 5 december 2013 09:34

... eller så inte! Vaknade med ett ryck när jag hör min mans röst i hallen.. Shit! tänkte jag.. Vad tusan är klockan? Tittade lite snabbt å insåg till min fasa att den var 8! Å lillan som har idrott på morgonen och bör vara omklädd och klar...

Av Annelie - 4 december 2013 12:28

ja, nu är det gjort, behandlingen, och jag mår allmänt dåligt .. fast det är tydligen väldigt normalt fick jag veta. Infann mig lydigt och fint kl 7.oo på måndag morgon. Blev hänvisad till en sal där jag fick sätta in alla mina kläder i ett skåp,...

Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013
>>>

Tidigare år

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Skapa flashcards