Alla inlägg under juni 2010

Av Annelie - 30 juni 2010 12:05

Kommer inom kort, har satt min stora dam till att hitta på ngt roligt ;)

SÅ nu får man se vad som kommer skall;)

Spännande....

Av Annelie - 29 juni 2010 15:02

Ja vilken härlig dag!

Lillan vaknade strax efter tio idag!! Lika glad för det är jag som verkligen älskar att sova, kanske inte så bra om man nu ska hinna med alla dessa måltider, frukost, lunch och så, tycker det är viktigt att barnen får i sig det dem ska ha. Nåja, man får skylla på sommarlov  


Idag har jag varit på jobbet en sväng, kul att träffa sina kollegor igen, visserligen är jag lur om att några kommer jag att träffa ute nån sväng i sommar..*LER* men andra inte...

Sen åkte jag och lillan till byggmax, köpte trycken till hennes och sonens dörrar och nu äntligen sitter de på plats!!! SÅ sköönt, bara ett år eller två senare, men skam den som ger sig, nu är det gjort!! *duktiga jag*  


Som om det inte var nog med det så blev det en tur till barnens hus åxå, lillan var bestämd över att något skulle hon minsann köpa, så det blidde vattenpistoler*hehehe*

Till mammas stora glädje *undra varför??* 


Så ser det ut just nu hemma hos oss, vi bara myser, känner lugnet och gör såååååååååå lite som möjligt.

kram!

Av Annelie - 28 juni 2010 21:25

Efter vissa omständigheter har jag skaffat lösenord till vissa inlägg, om nån vill ha lösenordet får ni gärna lämna en kommentar och er mailadress så kan ni få lösenordet.

MEN bli inte sur om just du INTE får det, jag kommer välja med omsorg...

Av Annelie - 28 juni 2010 17:28
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Annelie - 28 juni 2010 14:14
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Annelie - 24 juni 2010 10:53

Till min bästaste son!! Idag fyller han 13 år idag!!!! Tiden går såååååååå fort!

  

Älskar dig!  

Av Annelie - 22 juni 2010 23:00

Imorgon är det min sista arbetsdag inför semestern och jag längtar verkligen!

Min lilla hjärna har dock varit på semester säkert i två hela veckor så jag har lite att ta igen för att komma ikapp om säger så  


Idag har dagen varit som alla andra med lite undantag för fixande inför sonens födelsedag på torsdag. Har dock ett stor problem, han önskar sig endast pengar *suck* OCH det är nog ett av det tråkigaste jag ger...fast jag vet att han verkligen skulle uppskatta en slant och få spara ihop allt han får och köpa sig det han själv vill, och iofs, varför inte??? egentligen lika bra att ge han det han vill ha så blir han glad i alla fall;)


Mannen min har varit och bytt drivaxlarna på min bil idag!!! SÅ nu har han bytt:

Länkarmarna

Drivaxlarna

Olja+filter

Tändstift'kablar

Och lite annat småfix, och naturligtvis tvättat och städat den, fast städningen står jag för, då får jag det som jag vill även om det går många tandborstar...*fundera på den ni*  

Jag är såååååå nöjd! Den går som en riktigt liten pärla och det är alldeles min !! ÄR så glad, fast det är en ford  


Nåja, har gjort lite andra småsaker idag som jag inte kan skriva här just nu, men imorgon är det lillans sista dag på den förskola hon går nu, jag nästar börjar gråta när jag väl tänker på det...sista dagen!! GUD så hemskt!!! Kommer sakna all personal, deras bemötande och allt som hör till, de har verklligen gjort lillans förskoletid minnesvärd! OCH hon har verkligen trivts, de få gånger hon inte har velat på förskolan går att räkna på en hand! De gånger hon har varit sjuk har hon längtat dit för att leka med sina kompisar...ja ni...

Till hösten börjar hon en annan förskola där de är i hennes ålder, ett år blir det där innan skolan...ja då är det dags för det åxå..men tack gode gud är det ett tag kvar.


Nä nu ska jag bädda ner mig så att natten går fort så att jag kan åka med min snygga bil och göra min sista arbetsdag för det här läsåret*ler*


Kram och god natt!!!!


Av Annelie - 20 juni 2010 20:19

Medans regnet har öst ner här i norr så har soffläga varit det ultimata kan jag lova!

Tog mig dock i kragen igår och ställde till med storbak.

Sonen fýller hela 13 år på torsdag så ngt fika bör man nog bjuda på  

Det blev bullar, kärleksmums, rulltårta och de klassiska chokladbollarna, visserligen tar inte det här alltför lång tid att göra, men det tog i princip hela dagen tack vare den underbara hjälpen jag fick av lillan...  

Hon var så glad och nöjd, så man kan inte annat än småle åt hela eländet som blev efter allt bakande, man kan säga så här, uppstädandet tog minst lika lång tid *skratt*


Idag har vi äntligen varit och firat gullmalin och hennes Erik, jisses vilken tid det ska ta att fira någon, men det är så när vi har saker och göra och även de, så idag passade det äntligen;)


Sonen har även kommit hem efter en helg hos sin pappa, och helt lyrisk är han, han har fått hans pappas gamla laptop!

Lite jobb med den är det att få den att fungera helt klockrent, men den fungerar och det är det viktigaste, så vi har lovat att stå för den kostnaden som födelsedagspresent åt sonen...Ja, han ska även få lite till naturligtvis och har han tur även en tårta på torsdag...


Nedräkningen fortsätter! NU har jag bara tre arbetsdagar innan semstern!!! Jag längtar såååååååååååå mycket att få vara ledig att det nästan inte spelar nån roll om det blir sol eller regn, utan tanken att på få vara ledig är det som hägrar mest!

Imorgon ska jag och stora damen till http://xtremebeauty.se/site/ I Luleå och fixa till våra naglar hos syster yster som arbetar där, det längtar jag åxå till naturligtvis, pratade precis med henne i telefonen och vad hon ska göra den här gången är spikat och klart, kommer att bli såååååååååååå coolt!!!!


Nämen nu ska jag väl göra som alla andra, kolla runt lite på FB, och se på lite roliga kommentarer;)

Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards