Alla inlägg den 6 november 2010

Av Annelie - 6 november 2010 15:47

På det bästa man har  

Detta kort är taget den dagen vi gifte oss 08-08-06, de är bara för fina och jag saknar de stora så mycket just nu, man vänjer sig aldrig med att de åker iväg till sin pappa.  

Av Annelie - 6 november 2010 10:41

Sitter och läser på expressens hemsida, mycket som händer nu, men det jag hakade upp mig på är där Smhi går ut med.

Citerar: "Nu drar vinterkylan in över Sverige och SMHI varnar för halka i mellersta Sverige"

Jag blir som fundersam, alltså, det ÄR vinter nu eller hur?? I alla fall har vi klivit in i vintermånaderna nu.

Som jag har lärt mig, vinter betyder kallt och halkigt, eller???

OM man nu har fått en sådan stor felaktig information om att det fortfarande e sol, gröna gräsmattor och bad, så måste jag tyvärr säga att de e fel mina vänner!

SÅ är inte fallet...

Vintern ska vara kall, tyvärr, och som jag åxå har lärt mig är att när det är minusgrader så brukar det snöa, inte regna, och ja, det blir halkigt, och när det är halkigt och man ska ut och köra bil bör man även ha vinterdäck...hur svårt kan det va???

DET är jättebra med varningar, för all del, men ibland funderar jag på hur vissa är funtande.

OJ...kom snön nu??!!! OJ...det blev halkigt!!! Oj..vad kallt det är??!!!   

Jamen hallå!

DET är vinter nu!Det hör till!

Så nu ska det skottas, sväras och kläs på, för det är det man gör, när det är vinter...

Måste dock poängterar,varför smhi går ut med varningen var för att det skulle regna och bli underkylt, varav halkan, fast det är juh ingen nyhet det med, brukar åxå hända när det är vinter...Konstigt???


Av Annelie - 6 november 2010 10:14

Säger ett stort grattis till min svägerska idag!! Grattis Anna!!!

Längtar efter fikat som du har hemma...  


SEN vill jag även säga grattis till en gammal vän som även hon fyller år idag, om du läser det här så önskar jag dig en riktigt fin födelsedag vännen!! Många kramar till dig Ak...!   

Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards