Alla inlägg under oktober 2009

Av Annelie - 18 oktober 2009 14:09

Och vad hittar jag??

Men massor!

Det är juh en hel djungel utav dem, gäller bara hitta nått som man vill ha åxåTungan ute

Tycker inte om när det blir för mycket att välja på, då vet jag inte vicket ben jag ska stå på...*ler*

Men den här föll mig i smaken:

  

Den här kommer från http://www.tarkett-floors.com/floors/site/sv-se/topic/vinyl/offer.asp

De har många fina golv och är faktiskt helt klart privsvärda, visserligen behöver vi inte så mycket så det borde inte bli så dyrtCool

NÄ nu ska jag googla vidare...som sagt, ut i djungeln bara!!!

Av Annelie - 17 oktober 2009 17:55

                              

Första och andra bilden visar där de har stått förr...

Tredje och fjärde visar vart de ska stå nu...

Femte bilden visar mannen i full action med att få tvättmaskinen att stå raktSkrattande

Sista bilden...PÅ PLATS!!!Tungan ute


SÅ då är det bara att börja med att riva lite i den gamla tvättstugan...!

Mera bilder kommer allt eftersom:)

Av Annelie - 16 oktober 2009 22:36

Kan vara bra att ha när man ensam i mörkret vandrar...eller hur?

     
Den här lilla katten följde stora damen och hennes vän hem till oss, till saken hör så har den följt efter dem en bra bit!

Go´som bara den är lillkatten åxå, tyvärr så kan man juh inte ta in den, den hittar säkert hem igen...*hoppas*

Av Annelie - 16 oktober 2009 20:19

Bara till mig!!! INGEN annanTungan ute


  

Snygg va???*ler*

Imorgon kommer den hem till MIG!!! *längtar*

Fast jag undrar? Hur ska de nu gå med färgen vit??? jag som bara spiller och dräller hela tiden???Skäms

Nä nu ska jag googla vidare på lite badrumsgrejjer;)

Av Annelie - 15 oktober 2009 22:12

Syster på din födelsedag!! Kram!

 

 

Se så glad du är på din dag;)))

Av Annelie - 15 oktober 2009 17:47

Hur i alla sina dar har reklamen hamnat på bloggen?

Statistiken är borta...som vanligt

NU tycker jag den här sidan börjar bli lite jobbig!!!

kanske byter ställe igen....FAN!Skrikandes


Ps: Såg att man måste betala för att slippa reklamen..*suck* allt ska kosta!..ids inte betala kanske byter ändå då...igen...Ds

Av Annelie - 14 oktober 2009 21:39

Hade faktiskt tänkt att nu när man äntligen har fixat med att flytta bloggen så kan man i alla fall uppdatera den lite oftare än tidigare.

Och hur bra går det på en skala då??? jättedåligt tydligen...*suck*

Ska försöka bli lite bättre på det jag lovar!

Hur som haver så är det mycket i görningen, idag har vi rensat *hur mycket saker har man egentligen???*

vi rensar för att kunna flytta ut tvättmaskinen och torktumlaren i pannrummet så att vi äntligen kan påbörja vår nya toalett!!!

Kan säga att det verkligen behövs!

Men en stor dam i huset som tar sin tid på morgonen och dessutom har ett humör utan dess like så skulle det till och med behövas 2 toaletter till...*ler*

På fredag kommer vvs:aren och kopplar in allt i pannrummet, sen är det bara att börja! Bildér kommer att komma!


Imorgon åker vi till sunderbyn jag och mannen på utbildning för sonens räkning. Det handlar om visuella strategier och sociala berättelser, kommer att vara så intressant! *helt övertygad!*

Imorgon fyller även en av mina systrar år!http://wesana.blogg.se/

Hela 29 år blir hon!!!!! Säger GRATTIS i förskott!!!

På lördag ska vi dit och fira av henne lite...*eller mycket;)* Hoppas på gott fika????;=)


Sen får man hoppas att man håller sig frisk, nu här uppe i norrbotten hägrar svininfluensan hårt, visserligen inte så mycket på mitt arbete, men man läser i tidningen och drabbas man inte av det här så gör man det bra!!!

Så nu håller vi tummarna att vi är en av de familjerna som klarar sig;)))


kram där ni trogna läsare, nu ska jag snart i duschen och sen är det sängen, ny dag imorgon!!!

Av Annelie - 11 oktober 2009 21:55

Sorry!

Glömde bort att göra en liten uppdatering efter min och dotterns resa till Ikea igår, blev lite mycket och sen när vi väl kom hem så laddade vi på och gick ut på krogen en svängSkrattande


Shoppade loss gjorde vi, vi sprang med vagnarna kors och tvärs genom hela ikea, slogs med tanterna som blockerade vägarna*suck*

Nåja, lite smått och gott blev det, kuddfodral, besticklåda, lådskydd( plast el vad man ska kalla det ) ljus, papperskorgar, överkast och lite filtar *kanske blir kallt i vinterCool*

Sen köpte jag faktiskt lite julklappar, men bara till lilla damen...*ler*

        DUKTIG Tallrik/ skål

Visst var det gulligt???

Kunde inte låta bli att köpa det här åxå:

DUKTIG Bestick

Jag vet att vi kommer att bli bjudna på många kulinariska läckerheter efter hon har öppnat dessa paketFlört'

Nu mina vänner ska jag gå och sova, känner mig lite trött idag, undra vad det kan bero på??? Oskyldig

Tur att det kommer att vara lugnt på den fronten ett tag framöver, för nu ska vi börja göra ett nytt badrum, och då blir det som vanligt en massa bilder på vår renovering...*ler*


Kram och godnatt!

Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards