Alla inlägg den 5 oktober 2009

Av Annelie - 5 oktober 2009 20:49

Äntligen säger jag bara!

Efter hela två år efter det mitt bundna abonemang gick ut så har jag kommit till skott och köpt en ny mobilCool

( köpte en ericsson så där billigt med abonemanget Telia till vänner för inga pengar om man band upp sig i 18 månader)

Sålde den mobilen och har efter det använt min mans avlagda mobiler som han har haft.

Härom dagen så klagade jag på den telefonen som jag använde ,tyckte inte om knapparna , man hörde inte vad nån sa, tjorvade med sms:en...Skrikandes


Ja du, säger mannen, du har faktiskt ett val, du kan juh köpa en egen!


Happ...jag förstod faktiskt piken och gick ut på sony ericssons hemsida ( det är bara dem som gäller för migGlad)

och hittade denna skönhet:

  

En c903 heter modellen, och röd!!! *love it!!*

Så nu har jag ett nytt kvällsnöje, jag sitter och leker med min nya mobilSkrattande

Har nu bundit mitt abonemang i 18 månader med det är det värt, får se vad som händer då?? Ny??? El???*ler*

Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards