Alla inlägg den 6 oktober 2009

Av Annelie - 6 oktober 2009 21:55

Var in på min käre systers blogg, det är jag varje dag, och alla andras med, men jag kan aldrig sluta förundras hur bra hon skriver och så sant.

Idag har hon skrivit sååååååå bra, jag förstår precis hur det är men har så svårt att forma dem i ord...

Gå gärna in och läs:http://wesana.blogg.se/

Hon har många kloka ord skrivna från hjärtat, avundas henne men samtidigt är jag inte en sån person så även om vi är syskon så är vi så olikaCool


Tyvärr så har jag inget intressant att skriva idag, jag har slagits med min symaskin...*yes*

Gick väl bra, jag vann den här gången och byxorna är uppsydda *det tackar jag för*

Önskar ibland att jag var mera händig på det planet, för är man en halvfigur som jag då är, så får man så vackert sy upp i princip alla byxor, sen att man till råga på allt har en symaskin från nittonhundra kallt gör inte saken bättre...

Har ständigt ångest när jag tar fram den...

Idag tog jag tjuren vid hornen och gjorde slag i saken..har två par fina jeans som jag aldrig använder ( köpte dem i våras ) för att de e för långa.

MEN nu är ett par klara!!! *stolt*

Så dem ska jag ha imorgon...*så det såGlad*

Nu ska stolta jag gå och göra lite mera nytta medans ilet håller i sig...Kram!

Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards