Alla inlägg den 23 oktober 2009

Av Annelie - 23 oktober 2009 20:53

Ja så sliten man känner sig, men det är nog typiskt när man bara slappnar av och gör INGENTING...

Det har varit en hektisk vecka med en hel del måsten.

* Mannen har arbetat mer eller mindre varje kväll med ngt

* Jag har varit på utvecklingssamtal med sonen

* Mitt egna arbetarsamtal idag

* Det vanliga, hjälpa till med läxor, tvätta, städa, varit barnvakt åt grannen...

Ja egentligen allt som hör vardagen till, sen när helgen kommer sååååååååååå bara släpper man allt, idag efter jag kört sonen till bussen, han ska vara hos sin pappa nu några dagar, så åt vi gott och efter det blev det soffmys med resultat att jag bara somnadeObestämd

Jag kan bara inte "vakna" till liv efter det, vet inte varför men jag ska bara inte sova middag, humöret far och sen beteer jag mig som en vandrande vålnad här hemmaCool

Nu har vi bara lillan hemma, stora damen som inte for till sin pappa i helgen, är med sina vänner och ska sova borta ikväll...*hoppas hon inte gör fula saker nu!*

Kvällen är alltså väldigt tyst och lugn, och jag...bara trött.... 

Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards