Alla inlägg den 4 oktober 2009

Av Annelie - 4 oktober 2009 15:13

Igår läste jag på expressen att SMHI gick ut med en varning att det kan komma över 10 cm nysnö på vissa ställen i sverige.

DET kan man inte säga att det gör här, trots att man bor så pass högt upp,i kalla norrbotten, här regnar det som bara den, och +3,1 grader ute...

Trots allt regn har mannen huset varit ute och kopplat resten av spottarna, så nu är allt klart, blev bra,nu ska jag bara kolla in hur det ser ut när mörkret faller vilket förmodligen är snart när det är så grått och disigt ute.


Själv har jag varit lite duktig idagFlört

Jag har klippt lillans lugg, och jag blev nöjd med resultatet! Hon som brukar ha myror i rumpan när man ska klippa henne var så stilla och tålmodig medans hennes mamma klippte luggen*ler*

Efter lite småplock och dammtorkning ( vilket blir var och varannan dag nu när man satt igång värmepumpen ) så har jag varit och solat lite..*skönt*

Behöver det när min nacke värker, då är det skönt med värme, sen att man blir lite brun på köpet gör absolut INGENTING...*L*

Ikväll ska jag på party;) Utan alkohol naturligtvis;) En gullig grannen ska hålla i det här:

http://www.alpnaering.se/#a=family/3


Så då blir det väl till att köpa något antar jag, kan knappt gå på sådana partyn utan att handla nått, oavsett om jag behöver det eller inte.

Är det någon som prövat deras produkter? kryddorna? el buljongen? *som jag faktiskt mest är intresserad av*

Är det bra??


Ps: måste bara skriva, idag vägde jag mig för första gången på 2 veckor, har faktiskt gått ner 1,7 kg!Då är det bara 5 kvar nu då!!, måste till att erkänna att när jag vägde mig för 2 veckor sedan så hade jag gått upp rätt så mycket sen jag vägde mig sist, men jag har slarvat och varit såååååååå onyttig, nu har jag varit rätt strikt och hållt mig till gosaker en gång i veckan och så liiiiiiiiiiiiiite som möjligt! Ds

Av Annelie - 4 oktober 2009 11:38

Godmorgon eller goddag alla där ute! Hur har eran natt varit?

Min har inte varit så bra:(

Vaknade med ett ryck i natt och fullkomligen sprang på toaletten...*suck*

MEN allt var som det skulle, jag såg lika tråkig ut som vanligt;)


Jag drömmde om att en vän hade utbildat sig till frisör, hon ville prova klippa mig, det tyckte jag var en bra ide tanke på att det blir ganska dyrt att hålla friysen kort.

Det tog låååååååååång tid , och när hon är klar så vänder hon mig mot spegeln för att visa resultatet, och herrejösses hur jag såg ut!

Kort var det, men riktigt platinablondt med rosa slingor!

Det var då jag vakna...

Allt kändes som att det var så, där av rusningen till toa, så med andra ord så trivs jag alltså bra i mitt mörka hårCool

Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards