Alla inlägg den 20 oktober 2009

Av Annelie - 20 oktober 2009 19:45

Jag är vid liv, ingen feber men mår inte bra, ibland så önskar jag att det bryter ut så att man slipper gå och må som man gör, eller ännu hellre bli helt symtom fri..*det är juh det bästa!!!*


Idag har det varit en sån där alldeles vanlig arbetsdag, var på en nätverksträff som faktiskt var rätt så givande måste jag säga!

Tur jag har helt underbara människor jag jobbar med så när jag kom tillbaka på jobbet var det så givande att får reflektera det vi hade gjort på nätverksträffen...*love it!*


Sen, eller rättare sagt nu för en stund sen kom en granne förbi med de kryddor jag köpt via kryddpartyt! SÅ nu är man taggad att börja laga mat *när det nu ska hända i det här hushållet, men hoppet är väl det sista som försvinner???Cool*

Nä nu ska jag fortsätta vara tråkig!

Bye!


Ps: Ni ser väl att jag gått och skaffat mig en GÄSTBOK? Skriv gärna en rad om ni ids;) Ds

Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards