Alla inlägg den 3 oktober 2009

Ps:

Av Annelie - 3 oktober 2009 22:45

Jag borde skämmas!

Jag har inte tagit mig från datorn ÄN!Oskyldig

Och vad gör jag här då???

Svar: Ingenting vettigt, har snart gått igenom alla klädkatalogernas hemsidor för att se om man kanske kan göra nå fynd, men icke det, antingen ska man ha storlek 34 eller så 54...inga mellanting här inte...*suck*

Nä nu rackarns ska jag ta och bege mig härifrån innan jag får fyrkantiga ögonFlört

Av Annelie - 3 oktober 2009 20:52

här hemma, efter ett trevlig besök hos vännen idag och lite shopping och besök från goda vänner som visade bilder från deras resa till cypern så känner jag bara lugnet efter en rätt så hektiskt dag*ler*

Tyvärr så hittade jag inte de skor jag ville ha men jag beställde dem från skopunkten istället, sånna där uggs fast inte äkta förståss för det har man inte råd medGlad

Nåja, billigare var det och så fanns de i svart som jag ville ha.

På stan hittade vi däremot en mössa och ett par vinterskor till lillan, dock ett par mycket billiga så de kanske inte är de bästa men jag tänkte att hon kan slita på dem nu, så här innan den "riktiga" vintern kommer, de kostade bara 99:-*me like!* så vi slog till;)

Vi köpte även spottarna till altanen, och det blev sååååååååå bra! så nu lyser det vacker här ute och jag slipper nog vara mörkrädd i vinter och det var juh för välCool


Nu är mannen i garaget och pysslar, inte i vårat för vi har inget, utan på sitt jobb, så jag sitter hemma alldeles själv i lugn och ro och surfar runt lite och läser era bloggar;)

Snart ska jag sätta mig framför tv och göra ingenting, för lördagar brukar inte innehålla något intressant på tv men zappa runt kan man göra, bryta mönstret från datorn i alla fall;)

Kram alla där ute!!! hoppas ni har en bra lördag!

Av Annelie - 3 oktober 2009 10:23

Det är det verkligen, speciellt när det är lördag och man kan sova ut en liten stund;)

Steg upp strax efter nio, gjorde lite kaffe, gav barnen frukost och loggade in på FB, och det är ungefär allt det jag har gjort den här morgonen, om man inte bortser från en tvätt som jag körde igång, fast hur betungande är det??


Idag ska vi ta en tur in till stan, köpa lite spottar och eventuellt köpa lite skor, åtminstonde till sonen, tycker att tennisskor är lite väääääääl kallt att gå i just nu, eller?

HAN verkar inte så bekymrad det är väl mest mammahjärtat som tycker synd om honomFlört


Sen bär det iväg till en vän och hälsa på henne, om hon orkar, men förhoppningsvis så blir det så, annars kan man alltid styra om det och göra något annat trevligt;)


Ps: Igår när jag kom hem hade jag fått ett brev från försäkringskassan, nu är äntligen fastställande av vårdbidraget klart, så nu ska jag få 1/4 dels bidrag för sonen, det känns skönt att äntligen vara klar med alla papper vad gäller honom, det har tagit så mycket tid, men det var det värt, han behöver det, all hjälp han kan få, visserligen är det bara för två är fram och då får man göra en ny ansökan, men två år i alla fallGlad...Ds


Kram alla där ute, nu ska jag göra mig i ordning, om inte annat försöka!*L*

Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards