Alla inlägg den 2 oktober 2009

Av Annelie - 2 oktober 2009 20:16

Då vill man helst inte stiga upp och åka till jobbet måste jag säga, fast när man VET hur kallt det kan bli så ska man nog inte klaga;)

Dagen blev ruskigt fin i alla fall, solen kikade fram och vi var ute hela tiden efter lunch och barnen lekte sååååååå bra;)

Efter halv fyra åkte jag hem, tog ut lite tid så jag unnade mig idag och åkte hem, det är juh ändå fredag och barnaskaran var rätt liten.

När jag väl var hemma åkte jag och stora damen och shoppade lite,en ny vinterjacka blev det,  tröja, bh och en t-shirt blev det till henne, nöjd och belåten var hon!

Skorna fanns juh tyvärr inte i hennes storlek så jag beställde från Din Sko´s hemsida, så om 2-4 dagar har vi dem hemma!

Känns skönt att alla barnen har bra med kläder inför vintern, dock har vi inte köpt vinterskor ( rejäla ) till lilla damen och sonen, utan det tar vi lite senare...man blir så fattig när man ska köpa så mycket på en gångObestämd

Nu är stora damen på väg till en kompis några mil bort och ska var där i helgen, så nu har vi "bara" två snyggingar hemma att mysa med, men det ska nog åxå gå bra...*ler*


En tur till "classes" blir det nog imorgon, vi måste köpa lite spottar som vi ( eller rättare sagt mannen )ska installera på altanen, nu när det är mörkt ute ...*suck*

OCH inte blir det bättre att man är så himskans mörkrädd och tror att det finns spöken som flyger omkring, och inte är det barnen som är rädd, utan jagCool


Nä, nu ska jag krypa upp i soffan med barnen och mannen och se på tv;)

Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards