Alla inlägg den 8 oktober 2009

Av Annelie - 8 oktober 2009 21:18

Ja ni, har haft en del att göra både hemma och på jobbet.

Stora damen har haft ut sin gamla mamma igår på promenad, el vad man ska kalla det, så anfådd har jag nog aldrig varit på länge, hon tyckte vi skulle springa och hoppa lite, till hennes gamla mamma stora förtvivlanObestämd

Men det är meningen att träningen ska ge, det vet jag, men nu har vi inte gått på några dagar och man känner sig rätt mör efter en sån där rask promenad;)

Idag var det samma raska promenad, men den här gången var lilla mamman ute i dikena och plockade lite smått och gott i skogen, småbebisar sa jag att det var...

Min dotter blev lite smått stressad av att se sin mamma springa tvärs över vägen och fram och tillbakan på jakt efter de söta tall och granrisenCool

Hem kom vi till slut, och nu har jag pyntat lite ute...Blev så mysigt, mitt allra första höstpynt sen vi köpte huset -04!!!

  

Så blev första pyntet, det andra har jag inte gjort klart än, visserligen inte här heller, såg till min stora förtret att jag köpt för lite ljung, men det ska åtgärdas imorgonGlad

  

Spottarna vid altanen när mannen hade kopplat dem klart...

  

Tyvärr dålig bild, men man ser nu alla spottarna , även de som är vid "entre´n"...I mörka hörnet på altanen,har jag  ställt mitt pynt som jag har bild påFlört

Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards