Alla inlägg den 12 december 2012

Av Annelie - 12 december 2012 19:14

Äntligen sätter man sig ner!

Blev en sån där lång dag!

Först jobbet, med luciaträning osv, gick riktigt bra måste jag säga, de är otroligt duktiga våra små ;)

Hem direkt för att sen åka iväg på utvecklingssamtal tillsammans med sonen, gick riktigt bra det med, visst finns det en del att tänka och arbeta vidare med, men i det stora hela får han en "OK" stämpel i pannan, å det känns som bra så här innan jul :)

Väl hemma så hade jag tänkt köra lite rally med dammsugaren ...men näääääääääääää...jag orkar faktiskt inte, rensade kattlådan, ätit lite pepparkakor *läs måååånga* och kikat lite på FB.

Lillan är hos sin kusin och leker för fullt, men kommer snart hem, så just nu är det väldigt lugnt och skönt här hemma.


OCH vet ni vad!!???

JAG har shoppat :)

Detta:

Visst har jag varit en duktig tjej? *klappar mig själv på axeln* ;) Så nu rackarns ska jag bli pigg å gla´och naturligtvis väldigt snäll, tanke på alla pepparkakor jag smällt i mig, kommer att bli en mycket bra jul det här känner jag på mig ;)


Kraaaaaaaaaaaam! 


Update: Sonen fick ledigt nästa Onsdag så han kan åka till Skellefteå och gradera sig!! *glad*

Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards