Alla inlägg den 3 december 2012

Av Annelie - 3 december 2012 22:04

Sitter i soffan å funderar i vanlig ordning,bara en sån sak som:varför går man inte å lägger sig när man ändå sitter å sover??? *suck*...men snart släpar jag mina raggisockar till sängen,ny dag med nya utmaningar väntas imorgon:)

Av Annelie - 3 december 2012 16:35

..å när ska de hitta vad som är fel?

Borde vara som på en bilbesiktning, där får man på papper vad som är fel, åtgärda och sen besikta om med förhoppningsvis bra resultat...

Idag har jag varit och tagit en massa herrejösses prover på lunchen, trodde jag skulle tömmas på blod, ser så mycket ut trots att dessa rör ryms det väl siså där 3 ml el nå sånt..

Hann i fall tillbaka på jobbet, så nu kanske, imorgon får jag veta provresultatet det skulle då vara klart då, så nu får man hålla tummarna att de visar bättre än förra gången!


Nåja det var bara en liten parantes i mitt så kallade liv ;) nu blir det att ...sova..en stund på soffan, som jag alltid gör efter jag jobbat, för jag orkar inget annat, för att sen duscha och krypa i säng, bra mamma va va va???

MEN det går då bra på jobbet och det är då för väl, har nog som alla andra inte riktigt råd med massa inkomstbortfall så här innan jul, alla julklappar, som jag inte har köpt än, mat, bensin osv osv, ja ni vet hur det är :)


Nä mina vänner..kram på er å ha en fortsatt trevlig kväll.

Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards