Alla inlägg den 4 december 2012

Av Annelie - 4 december 2012 21:55

Medans södra sverige verka få all snö så får vi ta kylan, hela -20 grader idag, men va tusan, det är bara klä upp sig till tänderna med ullkläder å andra fräsiga varma saker så brukar man klara det mesta. 

Ute har jag naturligtvis varit på jobbet, åkt pulka med barnen och när vi väl skulle gå in så vägrade de, snacka om att ha kul!...å by the way...de hade jag med ;)

Fast mindra kul att köra en stelfrusen bil, trots att den stått med motorvärmare under dagen så knirrade och knarrade den, men fram och hemåt gick den,så det ska man vara tacksam över i alla fall ;)

Eftermiddagen och kvällen har verkligen gått i slöhetens tecken, har bara sett tv och myst med lillan, iofs, körde sonen på TKD-träning och den turen tog väl siså där en 10 minuter...länge va? ;)


Ska fortsätta kvällen i samma visa...men nu skuttar jag till sängen och intar ryggläget iställe, imorgon är en ny dag med mycket som står på schemat och det bästa är..jullunch/bord på jobbet imorgon! SOM jag längtar!!!


Så ha en fortsatt trevlig kväll alla, för det ska jag ha <3

Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards