Alla inlägg den 7 december 2012

Av Annelie - 7 december 2012 20:54

Hittade denna på fb...tycker att den stämmer rätt bra :) sååååååå lägger upp den här åxå ...

Å så lite status här hemma dårå...

  • Sonen åkte till sin pappa idag, efter massa tjorv så kom han sig iväg, allt löste sig å alla blev nöjda å glada, inte nu jag då, eller ja..el ni vet...saknar han varje gång, men missunnar han inte det minsta att han åker till sin pappa.
  • Har fått provsvaren, äntligen,det som fattas mig då? Tja det var att mina järndepåer typ finns inte..eller så illa är det väl inte, men väääääääääldigt dåliga, så det jag ska göra nu (till att börja med) är att äta järntabletter, vilket som jag redan vet, kommer att slå ut min mage totalt, får som magsjuke diarre´, så där trevligt :(...å blutsaften, den fixar jag inte, kräks av den, så då blir det väl mera broccoli då..:) andra bra tips mottages mer än gärna!
  • Snön faller även här, å blåser, inte så kallt, siså där en -10..helt lagomt :)

Så det var väl som intressant va va va?? 

Nä, medans en hel del vänner rockar loss till Sabaton ikväll inne i stan så känner vi lugnet här hemma, städade och fejjade som en galning igår så jag tycker att jag har gjort mer än nog här hemma just nu, så ikväll är det kaffe å glögg som gäller för hela slanten, men jag önskar er alla andra en mycket trevlig kväll, nu ska jag gå och slänga ut katten ;)


Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards