Alla inlägg den 2 december 2012

Av Annelie - 2 december 2012 20:13

Det var sjukt länge sedan jag skrev på bloggen, men idag fick jag ett litet ryck och var tvungen att skriva av mig.


Idag har jag varit till Boden till min kära syster, där hon har öppnat eget, Nagelstudion i Boden, jag var på ett  återbesök för att göra om mina naglar.

En vän kom in på salongen som är från Boden å det blev mycket surr och kaffe, hon frågade om jag skulle gå en sväng på stan, och jag sa att jag hade inte riktigt bestämt mig än, efter en del skratt och sånt som hör till drog hon ut för att kanske hitta sig nå snyggt till nyår.

Precis innan min syster var klar med mina naglar så kom vännen in igen, vi surrade och jag velade fortfarande om jag skulle gå en sväng, klockan hade tickat iväg och någonstans inom mig så kände jag att kanske det var bättre att dra hemåt.

Syrran följde med ut på gågatan, fullt med folk, inte så konstigt egentligen, skyltsöndag var det här, för hela slanten.

Jag kramade syss och sa att jag ids nog inte gå på stan i alla fall utan far hem...vi vinkade av varandra å hem jag drog...

Väl landat hemma så loggar jag in på FB, där jag oftast är, så ser jag någon som länkat till en hemsk olycka efter väg 97...som jag bara nån timme tidigare passerat...fick illamående känslor...hade jag stannat, bara om, så hade jag förmodligen passerat olyckan när det hade hänt...nån däruppe, en liten ängel måste ha sett till att jag SKULLE hem, för som jag velade och hade mig, hade jag lika gärna kunnat stannat, inget var bestämt och tid hade jag, men jag är glad att jag for när jag for...en sån upplevelse vill man gärna klara sig utan.


Skänker en tanke till alla inblandade!


Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards