Alla inlägg den 10 december 2012

Av Annelie - 10 december 2012 21:39

Vilken vecka man har framför sig!

Helgen bestod i att skotta snö...å skotta snö...åååå glömde jag skriva, skotta snö?

Kommit en hel del här uppe, inte bara i södra Sverige...dock så får vi klara oss själva :) 

Pst.. vi fick inte ens en varningstriangel när man kollar vädret på yr, klart el smhi, snacka om orättvist:(


Så idag då, efter att jag arbetat så var det hem, inhandla fika *för jag e sån där dålig mamma som sällan bakar, så frysen e tom på fika*..iväg på julfest på lillans skola..sen hem, slåss med strykjärnet för att få till en skjorta så sonen kan känna sig fin imorgon när han ska på hans skolans nobelmiddag.

Å än är inte veckan över, utvecklingssamtal på onsdag, förmodligen även skotta lite mera snö, det ska juh komma lite till, ungefär nån decimeter eller två, lycko oss va?

Torsdag, tja, här var det väl lite bättre dag, förrutom lucia då, på jobbet, men det brukar gå fint fint, alla gulliga glada barn som sjunger så fint så man får tårar i ögonen...ååååååååååå så skotta snö...

Jahaja, då har vi fredag då...då blir det väl som vanligt då, sopa bilen, skotta snö, jobba, hem, skotta mera...känna lugnet innan man halvdör i soffan.

Till köpet har man annat åxå, icke förglömma den fina tvättkorgen som svämmar över mellan varven, handla, laga mat, fixa läxor med barnen, vara en så kallad glad och pedagogisk mamma...å mitt i allt ska jag hinna dricka lite java!

Blir inte lätt att få ihop det här inte ;)

Å nä, jag lever inte ensammen, *tack gode gud för det*, men han lär jobba, med att skotta snö, så jag får klara mig själv och le så glatt, tur det är med min familj, som jag älskar, med ett jobb jag tycker mycket om att fara till, så med det säger jag fortsatt trevlig kväll på er alla! ;)

  Bild lånad från google..


Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards