Alla inlägg den 11 december 2012

Av Annelie - 11 december 2012 20:26

Inte lätt att vara jag, inte alls på nån skala!

Har fortfarande inte varit å handlat mina järntabletter, jag vet...dååååååååååligt av mig, men jag hinner inte känns det som, fast egentligen handlar det väl rätt å slätt om slöhet, vill bara hem, mysa osv.

FAST inte idag inte, igår var det julfest med lillan på hennes skola, tjo och tjim, glada och ledsna barn men det var trevligt måste jag erkänna;)

Idag har sonen åkt på Nobelmiddag på sin skola, i skjorta å finbyxor, dock ingen kavaj el finskor för det fick jag inte på han, men fixade håret å ett halsband så var jag nöjd,å även han, vilket iofs är viktigast :)

En bild på min söta son :

   

Sen har jag tillsammans med mannen fixat så att sonen får åka och gradera sig nästa vecka! Spännande värre! Håller tummarna att det ska gå vägen, han behöver det verkligen:) Och ni som inte vet sååååå går han Taekwondo och har just nu vitt bälte, så förhoppningsvis kanske han kommer hem med ett gult?

Vi trodde först att han inte skulle kunna åka till Skellefteå för graderingen, varken jag eller mannen har möjlighet att åka iväg, synd, för det hade varit jättekul att se på! Men han kommer att få åka med sin tränare! Så oerhört tacksam att det löste sig! 

Så nu måste jag bara se till att han får ledigt den dagen så han kan fara, vilket nog inte är ett problem, han har aldrig varit borta från skolan så jag tycker en dag borde kunna fungera, det får jag veta imorgon när jag ska på utvecklingssamtal på eftermiddagen.


Nä, nu ska jag umgås med min familj, vänta hem sonen och förhöra han om kvällen, vad de fick för mat osv :)

 

Sonen och lillan under ett träningspass...gullungarna!


Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards