Alla inlägg den 31 juli 2009

Av Annelie - 31 juli 2009 18:30

MEN fredag är det idag, och inte bara fredag utan efter den här helgen går man sakta men säkert in på sista semesterveckan...*suck*Har redan ångest, fast samtidigt börjar det bli lite tradigt att gå hemma, man blir förslöad helt enkelt. Alltså, slapp, slö och likgiltig;')Igår var det andra dagen den här veckan som jag kör lite hårdare med min träning, eller träning och träning, jag får juh inte träna hur som hellst.SÅ ut och promenera i 45 minuter, sen blev det sjukgymnastikövningarna som tar ungefär 25 minuter, framför tv:n...*ler*SEN blev det en dusch, ett ägg med majonäs och en kopp rött te´*mums!*Igår fick även stora damen en klipptid hos världens bästa Sofia;) Dottern blev även stylad, hon skulle juh på RIX-FM festivalen senare på kvällen så hon ville vara lite fin;)Här kommeren bild som jag snodde från hennes blogg:
Fick även besök av mina syskon igår, jättekul!!!Syrran och broder och broderns hund Shakira kom förbi på en kopp kaffe och en massa skvaller..*me like*Jag gjorde senare upp en plan som jag förankrade i broderns sambo, som hon svepte med hull och hår!SÅ nu är vi alla taggade för en himla rolig lördagkväll!!!...*JIPPI!*Idag då... blir det bara att ta det lugnt.Sonen åker till sin pappa, och vi här hemma ska väl rulla tummarna eller nå, har i alla fall inget planerat, som vanligt..SÅ gott folk..C YA!

Av Annelie - 31 juli 2009 18:15

Precis! Min lilla tjorv här hemma avgudar sin pappa, han e allt och lite till!Vart han än far och gör så ska hon följa...*ler*MEN vad hände nyss???-Ska du följa med pappa till Rolle?-Nääääääääää.........jag vill inte........Jag var minsann tvungen att fråga EN gång till...men icke det, hon ville vara hemma och leka med storebror..*Skratt*

Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25 26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards