Alla inlägg den 25 juli 2009

Av Annelie - 25 juli 2009 22:45

Ja ni...sista kvällen idag!Men det var det för mig i natt.Torsdagkväll gick vi ut med buller och bång!Hur kuligt var inte det??Mycket folk, men inte så där sjukt mycket, utan lagomt så där;)Bra väder fick vi åxå!!! *tummen upp!*Fredag , ja herregud, fredag...Som sagt hade jag juh lovat stora damen och hennes kompis att lotsa dem runt på fredagskvällen. Målet var juh att få se Dead By April.Vi var inne på området vid ungefär halv nio.Då kom de på att de skulle åka upp de två biljetter som de hade kvar.BATMAN, skulle de åka!Fy, tvi och huvva säger jag bara!Jag hatar allt sånt där, jag är totalt livrädd, ser bara framför mig hur de dimper ner i backen och *poff* så där bara...*ryser!*Och dottern då??Hon bara skratta, men mamma, säger hon, ge dig nu!..Ja ni...Men de åkte, och jag tog faktiskt kort!*stolt!*Sen gick vi och såg BWO, som faktiskt inte var så bra som jag trodde...*besviken*Sen var det babylonscenen som gällde...Vi var där redan vid 21.30 och då spelade Veronica Maggio, har faktiskt inte lyssnat så mycket på henne, men det var rätt okey måste jag säga.Sjungvänliga låtar;) *me like*När det var slut, så gick stora damen och hennes vän LÄNGST framvid scenen, där skulle de stå och rocka fett...JAG???!!! Blev sjukt nervös!!!Just då var det inte så många som stod där, men jag har juh varit på konserter och vet vilket tryck det kan bli.Visserligen e jag likadan, längst fram ska man stå...*ler*Sen började allt...FY FAN säger jag bara!DBA var riktigt bra!MEN vilket tryck!Ungdomar som stod och skrek, spydde jamen name it!Sen när man själv är nykter så ser man mera.Det blev riktigt många där inne...och jag höll koll på vakterna, ifall de skulle dra ut nån dotter el vän...så att jag skulle kunna springa fram. Själv stod jag riktigt bra till, på sidan uppe på en kulle. Så jag hade full insyn över scenen och så;)MEN det gick bra!Min dotter och hennes vän klarade det med bravur!! Svettiga var de, OCH lyckliga!!...*LER*Jag tog kort, och filmade;) de ville att jag skulle göra det, de skulle juh rocka;) inte hade de tid med sånt tjafs...*skratt*Sen efter allt var det omedelbar hemgång!!!

Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25 26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards