Alla inlägg den 14 juli 2009

Av Annelie - 14 juli 2009 21:15

Steg upp nästan med tuppen, vid 9-tiden...*ler* Bara så att ni vet så är det tidigt för mig;)Ringde till den berömda vårdcentralen och blev uppringd vid tio.Vi hade tur, fick komma in med stora damen redan vid 10:30, tyvärr så låg hon fortfarande och sov men det var inte värst farligt att få hon ur sängen...*JIPPI!*Sen var det den vanliga proceduren.-Hur länge har du haft ont i örat?-Har du haft ngn feber?-Kliar det mycket...Osv...Det visade sig i alla fall att trummhinnan INTE hade gått hål, och det var väl för väl! Det var det jag trodde, men jag är juh ingen läkare...*å gud vare lov för det*;)Nåja, medicinen är uthämtad, hon har tagit första pillret och första dropparna och är även ivägskickad till sin gulliga vän i Älvsbyn...*ler*Sen har vi hunnit med stranden en sväng, det blev en väldigt liiiiiiiiiiten sväng. När vi kom hem var det dags att tvätta.DET gick tyvärr mindre bra:(SÅ in till stan igen, och nu är en ny tvättmaskin OCH en torktumlare inhandlat!!!


Från Whirpool, föll för grupptrycket måste jag erkänna. Min lillasyster har detta märke och är mycket nöjd med dem.Sen var jag och sonen på bio och såg Ice Age 3, inte dum måste jag säga! Riktigt rolig film, men det är bara så att det är den där ekorren som har så himla jobbigt med detta ekollon som gör nästan hela filmen...jag bara älskar han!!!

Jag rekommenderar filmen, men den är inte den bästa jag har sett, om man säger så;)Sen har vi bara kännt lugnet här hemma. Ska åka och hälsa på min sjuka farfar imorgon som ligger för döden. DET är inte lika roligt måste jag säga.

Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25 26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards