Alla inlägg den 8 juli 2009

Av Annelie - 8 juli 2009 20:15

pratat med stora damen;)Å lyckliga jag som har en sådan duktig dotter på att göra lite bloggar bara så där på nån minut.FÖR inte ska ni tro att hon ödslade en massa energi, bara så där lite lagom. Men det var nog för mig;)Idag har jag plockat mina ögonbryn, passa på när man inte har så där överdrivet mycket att göra.Och snacka om att plocka!!!Jag har väl inga kvar i dagsläget *skratt*MEN vad gör det?De växer väl ut snart *hoppas!*Annars får jag nog se tillgjord ett bra tag, för ögonpennan åkte fram med hull och hår;)Tur att jag e rätt så cool och skrattar gott åt mina egna misstag, och jag bjuder på dem, jag lovar!!!Kram !!

Av Annelie - 8 juli 2009 16:45

Får vi nog besök från Boden, syster med barnen och hennes kille;)YES!De skulle på dragracing och det ena samtalet till det andra ledde till det tredje, det gillar vi;)Så lite har man att se fram emot när regnet öser ner...

Av Annelie - 8 juli 2009 16:30

är ett minne blott.Vi satt härom kvällen och lekte med tanken om att sälja för att till nästa sommar köpa en ny.SÅ bara på kul satte vi ut våran husvagn för försäljning.Även svärfar sålde sin, men det var av andra orsaker.SÅ idag for vår husvagn:(GUD vad jag ångrar mig, solen skiner och jag e taggad att åka iväg, till skogen el vart som helst...Medans jag städade undan alla sakerna från husvagnen, stoppade i kartonger osv, så kom svärfar förbi, då hade han åxå sålt sin!!!SÅ nu firar vi, eller vad man ska kalla det, vi har juh dock ändå fått sålt våra vagnar, på samma dag till och med;)Så tills vidare...KRAM!

Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25 26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards