Alla inlägg den 12 juli 2009

Av Annelie - 12 juli 2009 20:00

Ja man ska absolut inte klaga!Fredag var det Nordman för hela slanten! Hur kuligt var inte det???Vi gick ut med "min" Malin och Erik och så gjorde en mycket gammal vän oss åxå sällskap! DET var faktiskt lite oväntat men riktigt kul var det!Igår kom min syster, hennes barn och kille hit för att festa loss;)Saknar dem redan! Vi hade så roligt!Broder kom åxå förbi så den som saknades var vår ena syster som tyvärr jobbade....MEN förra gången vi tog oss en liten var det vi systrar men ingen lillebror:(Nåja alla kan inte alltid vara med...Hade bara varit så roligt!Här kommer i alla fall lite bilder från gårdagens galej;)
Lite smått och gott från festen:)Nu ska jag ladda batterierna för PDOL, har juh lovat stora damen att jag ska följa henne på kvällen och se lite artister.OCH det måste hon få*ler*SÅ tills vidare bjuder jag på en liten fjortisbild på lilla jag:

Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25 26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards