Alla inlägg den 2 juli 2009

Av Annelie - 2 juli 2009 18:45

SÅ nu blir det en form av bildblogg helt plötsligt;)Här är bilder från igår:
..naturligtvis är det mera bilder i vårt album...*ler' en så där 100 stycken;)men här kommer kommer fyra bilder från idag:

LITEEEEEEEEEEEEEE kort lägger jag ut, men massor har vi tagit;)men minnen är juh till för att lämna avtryck, på ett eller annat sätt....Sommar hälsninar från ett MYCKET varmt Lycksele...

Av Annelie - 2 juli 2009 12:00

HA!
Vi har varit och köpt internet!Alltså en kod som man loggar in med när man står på campingen...*ler*Vi har köpt 24 timmar.Imorgon så åker vi till mamma så då behöver vi inte det.Här är det helt underbart!igår var det närmare 27 grader varmt, så när vi hade gjort allt klart med förtält och allt som hör till så åkte vi in till centrum och åt på frasses:)Sen var det Ansia badpark som fick ett besök.Sonen badade över 3 timmar! I ett!Lillan hade jättekul hon med, speciellt när de körde igång vågorna:)Idag så ska vi besöka djurparken, vi valde det fast det är lika soligt och varmt idag.MEN här på campingen har de en jättefin badplats som är helt gratis, så vi ska bada där sen..*L*Bilder har vi tagit så de kommer jag att lägga ut senare, kanske ikväll...Soliga semsterhälsningar från en glad jag!

Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25 26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards