Alla inlägg den 28 juli 2009

Av Annelie - 28 juli 2009 18:30

Vädret fortsätter;)Idag när jag vaknade trodde jag dock att jag snart skulle avskaffa en dotter*suck*Jag säger det bara, att vara en mamma till sånna dära tonnåringar är ingen lek!Hon är i alla fall ärlig måste jag tillstöta, men tyvärr är så klantar hennes kompisar sig*ARG!*Jag är grymt besviken OCH jag har tappat allt vad sanns och pedagogik heter:/TUR att mannen pratade med henne, var tvungen att ringa och berätta vad hon hade skrivit i sms:et.FÖR jag hade inte fixat det, så arg var jag...Nu ska vi bara få tag på kompisarnas föräldrar, för nu kommer de inte undan nå mera, mannen har försökt ringa, men inget svar, tyvärr.ELLER så kanske vi har fått fel nummer???SÅ att de tror att de kommer undan???Hmm.....*tankarna går*Säger bara det, tur man älskar sina barn!!!!Fast inte fan är det kul det här inte...Ps: det var inte alkohol inblandat...Ds....Hur som helst så blev jag så less på att gå hemma så jag tog de andra barnen och drog på h-badet.Där fick de leka av sig i leklandet, sen köptes en glass till barnen stora förtjusning.Tror ni att det dög??Nä, naturligtvis började den lilla skrika och gorma, glassen var dålig och hon ångrade sig och ville hellre ha en godis, osv..Hårda jag stod på mig, inget annat blev det, till resultatet av gråt och tandagnissel HELA vägen hem.JAG e så trött på griniga, bortskämda och gnälliga barn! Tyvärr så tillhör mina den kategorin...*suck*SÅ vems fel är allt??Ja, förmodligen mitt...Kan inte skylla på någon anna...tyvärr:/Så är det med livet!Så nu måste jag ändra taktik och bli så bra mamma som jag faktiskt KAN vara...nånstans där inne finns hon, fast hon gick väl åxå på semester antar jag...*skratt*

Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25 26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards