Alla inlägg den 21 juli 2009

Av Annelie - 21 juli 2009 22:30

Till härliga PDOL!Torsdag är tänkt som utgångsdag, ngt annat har man inte råd med, jisses flera hundra kronor per person...*suck*Så torsdag blir det! OM solen behagar stanna el rättare sagt komma fram;)Fredag ska jag gå med ungdomarna, nyktert och skötsamt, stora damen och hennes kompis ska se Dead by April, så tydligen ska jag åxå göra det, antar jag...*ler*Imorgon blir det att åka til Pite havsbad och gå på skeppet, det var nån teater där för barn, helt gratis. och det är bra har jag och min syster starkt konstaterat, så dit ska vi nog med barnaskaran och "rasta av" dem lite.SEN torsdag på dagen ska jag och min syster, IGEN, rasta av barnen med lite karusell åk:)Jag är lite rädd för att vi kommer själva bli drabbade, tyvärr kan vi inte skicka de små med "larven" helt själva, SÅ där får vi ställa upp, bra föräldrar som vi nu är...*blink*Insåg så där helt appropå att jag och min syster kommer att umgås en hel del...*ler* Inte dumt inte, bara vi inte börjar löjla oss eller nå annat dumt..eller ?? Vad tror du syss???Idag har vi här hemma inte gjort så mycket. Har googlat lite på bra recept osv...Hamnade på en jättefin och rolig blogg där jag hittade bra och enkla recept på Lchf mat...*de gillas skarpt av mig*!OCH alla som känner mig vet hur bekväm jag är, maten ska vara god, snabbt att göra, och enkel, framför allt enkel!!Så hennes recept passade mig hur bra som helst!...*TACK*!Så idag när jag hade lite att göra, regnet öste ner, sonen byggde lego och lilla damen följde med pappa sin på jobbet så passade jag på att göra köttbullar a´la lchf och en fläskpannkaka a´la lchf:)Köttbullarna åt vi idag till middag, vilket alla tyckte var kanongoda!Det blev över en middag till så resten frös jag ner.*alltid bra att ha*Imorgon ska vi äta fläskpannkakan, lillan har redan tjuvsmakat en liten bit med jordgubbsylt till kvällsfika. Fick faktiskt ett mycket bra betyg av henne.*stolt*SÅ nu ska jag fortsätta att göra tråkiga saker...vika tvätt:/

Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25 26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards