Alla inlägg den 20 juli 2009

Av Annelie - 20 juli 2009 21:45

Dagen har som sagt varit solig, men ack så trött jag är!Det borde juh vara mannen i huset som ska vara slut! Han har precis gått tbx till sitt jobb efter 4 veckors semester.Nåja, vi har hunnit med att köpa en dator.*ler*En sån där vanlig stationär, slö slapp och likgiltig dator som behöver en liten makeover;)Fast jag tror mannen har fixat en hel del redan, jag vet inte, ska kolla upp den sen..*jag som nu vet så mycket om datorer, NOT*Stora damen blir nog glad, för den ska få stå i hennes rum! Sen är det trådlöst nätverk installerat i den så då kan hon surfa om hon vill;)Sen kommer hon även kunna använda skrivaren som vi har, via det trådlösa nätverket, och det är inte fy skam!Det blir mer och mer arbeten som ska lämnas in datorskrivet.Nä nu ska jag gå och ha tråkigt, duscha kanske eller nå annat vettigt??

Av Annelie - 20 juli 2009 13:30

Fast egentligen ska jag väl inte sura precis, solen skiner och det är 23 grader varmt ute...*tummen upp!*Men mannen i huset har börjat om att arbeta:(Så nu är det jag och barnen! *JIPPI*Jag säger det bara, vilken tur man har dem så att man inte blir sysslolös, det skulle väl vara förargerligt???*L*Nåja, dagen började med sovmorgon, *me like* lillan sover fortfarande till strax efter nio på morgonen.En sen frunch och lite plock och städ så sitter jag här och rullar tummarna.Funderar kanske på att gå iväg el nå...Har absolut ingen fantasi...Men tills vidare gott folk...

Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25 26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards