Alla inlägg den 27 juli 2009

Av Annelie - 27 juli 2009 22:45

Och varmt!!Då får man hoppas det håller i sig lite smått de här två sista veckorna som är kvar av semestern!Idag har vi egentligen inte gjort så mycket.Fick med mig mina tre huliganer in till stan, var riktigt roligt, men den lilla hon kan hon...*suck*Hon drev alla vi andra nästan till bristningsgränsen.Nåja, alla var glada och nöjda när vi kom hem.Sonen fick ett par skor, lillan lite nya kläder och stora damen fick en parfym;)Jag då???Ja, som vanligt ingenting*ler* Man hittar som mest till barnen tycker jag;)Nu är mannen nere med bilen på garaget, ska byta några bustningar el bussningar *vad de nu heter* sitter i länkarmen i alla fall;)Han får hjälp med det åxå, för det är tydligen ingen lek att göra detta själv, så min kusin, som arbetar som mekaniker är och hjälper honom.Samtidigt passar min bror på att vara nere i garaget med deras bil för att byta hjullager;)SÅ här sitter jag alldeles själv, eller barnen är hemma, men de ville inte att jag skulle vara med och leka..*konstigt?*:)

Note: Min pappa ringde nyss, begravningen för farfar blir fredag den 7:e augusti...klockan 13...

Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25 26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards