Alla inlägg under februari 2010

Av Annelie - 18 februari 2010 09:31

Provade faktiskt nå nytt, att låsa ett inlägg, visserligen står det inget "hemligt"  , ville bara prova, se hur det fungerar*ler*


NU har jag gjort det, och jag kommer inte att ha låsta inlägg i min blogg, här skriver jag faktiskt väldigt sällan hur jag egentligen mår, sånt som är tragiskt och sånt som drabbar min familj, det vill jag helst hålla för mig själv och dem de berör, det angår ingen annan.


Däremot så tycker jag att det är bra att man kan låsa inlägg, för många människor har ett stort behov av att skriva av sig, och allt vill man av förståeliga skäl inte alltid dela med sig, sen är det fort gjort att "fel" person "råkar" läsa inlägget och tar åt sig, eller misstolkar det man skriver osv...

Därför väljer jag att skriva så där tråkigt om vardagen, även om det kan trilla dit ett litet "arg"-inlägg ibland mellan varven  

Men allt är bara på ytan, finns massor jag skulle kunna skriva om, om jag ville skrapa bort och skotta mig ner under ytan, men jag känner att vissa saker vill jag inte dela med mig av, inte till någon människa, och framför allt inte i en blogg där alla har tillgång till att läsa, även om jag låser inläggen..


SÅ, det blir inte av att skicka något lösenord till er mina vänner, inlägget kommer att tas bort och skickas till dem de berör  


´kRAM!!!

Av Annelie - 17 februari 2010 15:33

Är numera hemma på gården;)

  


Det positiva??? Den går tydligen bra i alla fall;)

 

Ps: Ber om ursäkt för mitt dåliga humör i förra inlägget, men som man säger man ska inte väcka den björn som sover, och jag är väl ett praktexempel på det tyvärr:( Ds

Av Annelie - 17 februari 2010 12:05

Ber så mycket om ursäkt om jag INTE svarar på sms, i telefonen eller på msn...är inloggad överallt, men är inte där....som ni vet är jag som sagt sjuk! OCH försöker vila...

Respekt mina vänner!



Av Annelie - 17 februari 2010 06:58

Nu e jag å sjuk!

Gud vad jag är less på allt, man snorar, hostar och feber nu på det här!!!

Lönen då??

Den kommer defenitivt att vara obefintlig den här månaden, hemma vård av barn och så nu jag*suck*

Så just nu är det synd om mig, väldigt synd om mig är det...så medans jag nu har lite självömkan här så ska jag ta och krypa ner i soffan med en filt och sova till OS, för det är verkligen sövande * gillar inte OS *;)

Av Annelie - 16 februari 2010 20:33

Update: DET VAR INTE MAGSJUKA!!! *YES!!*

 

Feber har hon min stora dam, men inte magsjuka, och det var då för väl, som min mamma kommenterade så är det svårt att returnera den  

DEN brukar föröka sig!!! Jisses, vill verkligen inte ha den och hoppas att vi slipper den här framöver åxå!


Mannen och sonen har precis åkt iväg och tittat på en skoter! Eller skoter och skoter, nå rackel som han ska fixa så att barnen ska få köra lite då och då...*eller??? tror nog mera att mannen kommer att köra;)*

Nåja, bara han känner att det är ok så spelar det ingen roll för mig, nå kuligt kan man få ha ibland eller hur???


Nu ska jag lägga den lilla damen i hushållet, dagarna fortsätter som de brukar,  tråkiga och vardagliga.men nu är det en dag närmare helg OCH om vi alla är friska och krya ska jag och mannen ut en sväng på lördag har vi bestämt!


Kram!

Av Annelie - 15 februari 2010 21:10

Stora damen har feber, säger att hon mår jätteilla...tog en hink och gick och la sig!


Vinterkräket?? Kommer den nu??

Fan...jag har då inte beställt den, undra om den går att returnera???


Kram!

Av Annelie - 14 februari 2010 12:59

Önska alla där ute en riktigt trevlig alla hjärtans dag!

 

 

Av Annelie - 13 februari 2010 15:10

Lördag och solen skiner, inte så mycket just nu för den håller på att gå ner:)

Kan väl börja med att säga att det här med bloggandet går väl inte så där jättebra, visserligen tror jag inte att det är så många som är in här, i alla fall när man kollar statistiken så är det väl jag och nån fler*skratt*


MEN ska försöka bättra mig, vet bara inte vad jag ska skriva, har som tappat lite inspiration *som om jag nu haft det*


Idag har vi i alla fall shoppat loss, eller rättare sagt mannen i huset;) En ny fin dataskärm blev det, inte illa det gillar vi!  Ps: Skulle haft en sån där gillaknapp som finns på Fb..då hade jag tryckt på den i stället!


  

En sån här snygging blev det i alla fall! *ber om ursäkt över röran i övrigt men ids inte "fixa" till inför ett kort*

Jag shoppade åxå, jag köpte två tavellister i svart som jag satte inne i vårt badrum, blev mycket bättre än de stackars rackelhyllor vi hade, jag blev nöjd med resultatet nu skulle jag bara behöva köpa lite lullull så att det blir komplett, hur jag nu ska idas det???;)

  

Så här blev det! Tulpanerna som står där tycker jag är mycket läckra, dem har stora damen egenhändigt gjort åt mig i träslöjden, fick dem i julklapp, hon vet vad hennes mamma gillar, udda saker som ingen annan har;) Love them!!!   *här skulle jag åxå vilja ha en gillaknapp!*


Nu är vi rätt så nöjda här hemma, i dag i alla fall;)

Vi var även in på vår nya sportaffär här i stan, trevligt och inte alltför dyrt så där kommer jag nog gå in och shoppa nån dag, hittade lite trevliga kläder där;) OCH träffade även på trevliga http://mariakoden.blogg.se/ Hon hotade ngt om nå fester till sommaren tillsammans med http://lenabackstroms.blogspot.com/ OCH varför inte!!???

Jag är med!!! Alltid redo för lite kul!!! OCH juh fler man blir desto roligare har man!! Lite musiktävlingar och annat gott kan ligga på lut tror jag...*hihi*


Kram alla!!!

Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards