Alla inlägg den 3 februari 2010

Av Annelie - 3 februari 2010 20:31

Ja vad ska man säga?

Fick veta när jag var och kollade synen att det vore bra om jag använde mina glasögon mer än vad jag redan gjorde, han menade ungefär hela tiden, inte alltså som jag gjort senaste tiden, endast hemma...


Nåja, sagt och gjort har jag börjat lite smått att använda dem hela dagarna på arbetet, men vad gör jag?

TAR av mig dem när jag kommer hem??!! Hur dumt är det?

Här sitter jag vid datorn, ser på tv, anstränger mina ögon mer än vad jag gör på dagtid...*suck*

NU har jag tagit mig i kragen och tog helt enkelt på mig dem igen;)

SÅ nu ska jag verkligen försöka ha dem så mycket som möjligt.

jag känner faktiskt att jag verkligen behöver dem, men är lite lat och sen tycker jag att jag ser ut lite som en tant  i dem, kanske är det 40-års krisen som nalkas?*skratt*


Nä nu ska jag kolla vidare på Ikeas sida, är såååååååååå sugen på att shoppa nå nytt och fint till huset, men det fattas pengar till det, som vanligt då med andra ord. MEN drömma är det väl inget fel på???


kram!

Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards