Alla inlägg den 2 februari 2010

Av Annelie - 2 februari 2010 17:24

Eller???

Det blidde rester idag, hur kul är det??? mannen stekte palten som blev över från igår, tyvärr mår jag inte så bra på den goda rätt så för mig blev det havregrynsgröt, skivad banan, kanel och hackad mandel;) inte så dumt det heller vill jag lova;)


OCH vem försökte jag lura?? 1 dm snö??? vi pratar säkert 2!!!

Vilket innebar en hel del snöskottning när jag kom hem, tur kom mannen hem samtidigt med dottern så vi skottade tillsammans så det gick fort;)

Lillan har varit till frissan idag, och hur söt blev inte hon på en skala!!! Lite kortare än vad jag hade tänkt mig, men såååååååååååå fin!!!! Och det viktigaste i det hela är att hon e så nöjd;) Sen att hon fick lite rosa och orange färg i håret gör inte saken bättre...*ler*


Nu har mannen åkt iväg för att röjja lite, lasta av en lastbil som kommer in, sen kommer han hem för att gå ut i natt vid ett tiden, ja, så är det, men nu verkar det som att det ska bli kallt igen och mindre nederbörd och det gillar vi skarpt, så länge det nu inte blir -30 då vill säga;)


kram!

Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards