Alla inlägg den 28 februari 2010

Av Annelie - 28 februari 2010 10:23

Helgen är snart över och det känns lite konstigt, vi ska inte hämta några barn på bussen idag.

Sonen är hos sin pappa tills imorgon och stora damen är hos sin pojkvän till på tisdag...

Så här hemma är det bara jag och mannen och lillan;)

Just nu sitter jag bara och myser och känner lugnet, ingen tvätt att tvätta eller andra tråkiga vardagliga sysslor att göra, känner mig lite smått rastlös, tur att det snöar ute då så jag kan gå ut och skotta lite och göra av med lite överskottsenergi, tror de på jobbet kommer att uppskatta det imorgon  


Min man och lillan är ute och kör skoter, igen, har blivit en stor grej här hemma sen den där konstiga saken hamnade på vår gård, men jag måste säga, så mycket som den används var det väl spenderade 2000:- kan jag lova!


Nu ska jag fortsätta att göra absolut ingenting, det har jag väl förtjänat, sen går jag nog ut och tar en vals med spaden så att man hittar in till vårt lilla hus, kan vara en god gärning antar jag???;)


Kram!

Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards