Alla inlägg den 1 februari 2010

Av Annelie - 1 februari 2010 17:35

Jag som trodde det var över...kylan!

Inte för att jag verkligen trodde på det, men hade åtminstonde hoppats lite.

Just nu har vi -23 grader och jag känner mig rätt så glad över att man lyckats betala elräkningen så att de inte stänger av strömmen, då hade det förmodligen inte blivit så roligt här hemma  


SEN mina vänner kommer det mera snö! IGEN....! Nästan 1 dm ska komma imorgon...*suck* Ja, man ska inte klaga, ofrivillig träning när man ändå inte kan gå ut och gå, så det är inte så illa pinkat måste jag säga...


Idag har i övrigt varit en bra dag på arbetet, många barn som hostar och snörvlar och nån magsjuk, men inga epidemier än..*tvi tvi ta i trä* Tar gärna en förkylning men INTE vinterkräket, det får gärna stanna där det kom ifrån;)


Har även fått en tid nu idag utav chefen, så på onsdag är det dags för det årliga lönesamtalet ( inte arbetarsamtal som jag skrev tidigare tror jag )

Så det rullar på här hemma, lugnt och skönt, tvättmaskinen surrar i bakgrunden och jag känner mig väldigt slö, och så ska denna kväll förbli*ler*


En trevlig kväll där ute, för det ska jag ha;)

Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards