Alla inlägg den 19 februari 2010

Av Annelie - 19 februari 2010 18:33

köpt en bok som jag tänker läsa när jag ligger på min spikmatta, får bara hoppas att mitt impulsköp av bok åxå är bra...



Kram!

Av Annelie - 19 februari 2010 14:51

Inte nu för att det kanske intresserar er med min självömkan, men jag är fortfarande sjuk:(

DET här verkar inte gå över på en tvärhand vill jag lova, visserligen är jag som gott som feberfri, vilket jag var igår, ändå tills kvällen kom, då steg den minsann...*suck*

HOPPAS att den inte gör det ikväll åxå, då kanske det finns hopp om liv i alla fall!


Vi har avbokat alla kuligheter i helgen, vi hade tänkt gå ut och slå runt våra lurviga men det är bara att glömma, skulle säkert somna efter ett glas och det är inte värt att riskera att bli ännu mera sjuk...

SÅ det roliga får vi göra en annan helg istället, kanske lika bra det tanke på att vädret ser inte ut att bli så bra heller.


Idag blir det som vanligt, soffan, datorn, soffan igen, handla, äta och soffan...kul va??? vill ni byta???  


Förhoppningsvis kanske det kommer ett roligare inlägg nån gång i framtiden, med lite roliga bilder på nån fest *vilket jag iofs alltid lovar men aldrig lägger ut, måste nog byta vänner;)*


Kram tills vidare!

Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards