Alla inlägg den 22 februari 2010

Av Annelie - 22 februari 2010 17:58

Fast jag hade inte förväntat mig något annat heller! Jag kommer säkert vara lite sliten några dagar framöver, nån stackare hotade med några veckor! Men det har jag inte tid med  

Hade faktiskt inte tänkt blogga nu ikväll, är som sagt trött och jag hade ingen direkt blogglust.

Men en kommentar fick mig att ändra mig och tänkte svara på den så gott det går*ler*

Så här löd kommentaren:


Du får gärna säga om de är bra, jag har idé torka när det gäller böcker just nu... Nora Roberts har jag testat men inte gillat, kan ju ha varit en av de få dåliga (hoppas jag).
Vill gärna försöka träffas snart, alldeles för länge sedan sist. Vet att det är mitt fel, umgås inte med nån egentligen. Har ingen ork, har för mycket värk...
Men vissa människor saknar jag mer än andra och du är en sån...

Kramen.











 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mitt svar:

Jag saknar dig med ska du veta, och jag har full förståelse för din värk och dina problem, jag vill bara inte att du ska ha dåligt samvete för att du inte orkar komma förbi och vara social, vem i alla sina dar skulle orka det med din värk???

Sen kan faktiskt JAG ta mig i kragen och kika förbi, jag kan göra kaffe till mig själv, jag kan berätta dåliga historier så att du slipper dina sömntabletter, eller tills du får ork att slänga ut mig  

Jag tänker ofta på dig ska du veta, och nu när du har din blogg lär jag kika in där mer än en gång*LER*

 

Sen kan jag lite snabbt berätta om böckerna, i alla fall den ena som jag läste ut på mindre än två dagar, Nora Roberts boken, riktigt bra, lite kärlek, lite humor och framför allt spännande;) Allt i ett, det gillar jag...

Den andra boken har jag läst kanske 30 sidor och har inte fastnat än, och det bådar inte gott, för jag är en sån som antingen fastnar direkt i en bok el inte alls, finns inget mitt emellan;)


Kramen!!!

Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards