Alla inlägg den 19 september 2009

Av Annelie - 19 september 2009 20:15

Har vi nu varit ett bra tag, köttsoppan var som vanligt fantastisk!

Det finns nog ingen som gör köttsoppa så god som mamma *tack!*

Åh sen, kaffe med bulla, filmrulle och en sån där myrstack som efterrätt, ja, inte var det LCHF idag inte, det måste jag erkänna.

På vägen hem så körde vi förbi en hel del jaktlag, ett lag som vi passerade hade skjutit en STOR rackare med massor av taggar, där stod de och rökte,drack kaffe och skrattade. Undra om de kommer fira stort ikväll tro???Oskyldig


Nåja, bjuder på lite bilder från idag:

        

BMW: som vi äger, och vår gamla bil som syrran och hennes sambo köpt;) Sen e de broders bil med Shakira en mycket fin husky;)

En bild på lillan som smörjer sina läppar med sitt nya läppglans, den sista är på en del av familjen;)


Kram å go natt!

Av Annelie - 19 september 2009 09:53

Gud vad jag längtar, klockan 14:00 ska vi vara hos mamma och äta älgköttsoppa, tyvärr nu inte enligt LCHF, men det struntar jag blankt i, för klimpen och potatisen är som ett måste i en köttsoppa tycker jag;)

Nä, nu ska jag gå i duschen och göra mig lite fiiiiiiiiiiiiiiiiiiin...sen ska vi in till stan och byta ett par jeans som jag köpte till mannen igår, en knapp var borta i "gylfen", hur jag nu hade lyckats missa det i alla stress???Cool

Så ha de nu bra alla där ute!! kommer in senare ikväll efter en lång köttsoppekomaSkrattande

Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards