Alla inlägg den 16 september 2009

Av Annelie - 16 september 2009 20:36

Så är det mina vänner..Ledig..mmm...helt underbart!

På fredag har lillans förskola stängt för planeringsdag och tur som man har sååååååååå har man kvar lite föräldrapenning som jag så fint använder på fredag.Flört

Helt plötsligt kan kanske jag och lillan åka på stan och fika, fönstershoppa eller till och med gå över till grannen och hennes dotter och leka lite.

Till helgen åker nog stora damen till sin pappa, med sig tar hon en vän. Tydligen har de värsta planerna, vad vill jag nog inte veta, men ett samtal till fadern blir det för lite information. *läser du detta stora damen så vet duCool*


Annars blir det mets att känna lugnet, vi har kört ett ryck här inne och ute så nu kan vi slappa en stund till nästa ryck, och då blir det att börja med lilltoan...*DYRT men ett måste*:/

På lördag ska vi till mamma och äta älgköttsoppa*längtar* Får bara hoppas att man får vara frisk, det maler och har sig kroppen men det händer som ingenting. Trött och sliten och småkrasslig hela tiden...*suck*

Man tar en dag i taget och så ser man vad som händer, längtar ändå till på fredag så jag kan mysa i soffan på morgonen med lillan, för det var länge sedan;)


Uttryck från lillan i morse:

-Alltså, ska vi åka den nya svarta bilen idag?

-Nä, svarar jag, vi ska åka "mammas bil"..( den vinröda och tråkiga bilen numera enligt henne )

-ÅH!! Typiskt, kanske jag å pappa kan åka sen den svarta, en längre sväng, å köpa snus eller nå???

 

Tror ni hon var sugen och åka den "nya" bilen??? Och till hennes besvikelse så blev det ingen längre sväng med svarta bilen, som faktiskt e mörk grön, det får bli på lördag till mormorFlört




Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards